Strony

Zakupy u kalinus

Witam serdecznie :)
Nazywam się Kalina. Do pewnego czasu hobbistycznie zajmowałam się robieniem biżuterii artystycznej oraz szyciem i malowaniem odzieży, galanterii itp. Postanowiłam jednak zainwestować więcej czasu i energii w moje hobby. Założyłam małą firmę i teraz zarobkowo zajmuję się rękodzielnictwem. Wystawiam swoje wytwory na różnych portalach z pozytywnym skutkiem. Można mnie znaleźć m.in. na Szafie, vinted, allegro, wielu galeriach. Swoimi pracami "chwalę się" na Dress Cloud ;) Prowadzę także fanpejdż hand made by kalinus gdzie można śledzić nowości, które wystawiam na sprzedaż, organizowane dla fanów konkursy, promocje itp. Zapraszam do przyłączenia się i brania aktywnego udziału w zabawach :)

Zachęcam też do skorzystania z promocji, która nigdy się nie skończy ;) a Ty możesz dostać wykonywane przeze mnie przedmioty nawet gratis...Szczegóły tutaj


Przedmioty wykonane przeze mnie są z nowych, dobrych gatunkowo materiałów jak i recyklingu rzeczy, które są gotowe na przyjęcie nowego życia ;)
Nadruki wykonuję farbami akrylowymi do tkanin firmy Textile Art lub Fevicryl. Są one odporne na wodę (m.in. pranie). Producent farb zaleca ręczne. Ja przykładowo - swoje bluzki piorę w pralce na temp.30 stopni (programie delikatne) i krzywda się im nie dzieje... "wychodzą" z pralki takie same jak tam "weszły" ;)

JEŻELI INTERESUJĄ CIĘ ZAKUPY U MNIE pisz na maila: kalinus@interia.pl lub przez formularz kontaktowy na blogu ;)
W kwestii zaufania...
Mam konta na kilku portalach, a na nich - łącznie - grubo ponad 3tys. pozytywów, dlatego zachęcam do zakupów u mnie :) Zapewne część osób mnie zna i kupowała już coś u mnie ;) Dla tych, którzy nie mieli jeszcze okazji na mnie natrafić służę linkami do profili ;)

ZASADY:

•  Zakupy:
1. Podaję Ci dane do przelewu, a Ty mi do wysyłki.
2. Po zaksięgowaniu wpłaty wykonuję wybrany przez Ciebie przedmiot.
3. Wysyłka (dostępne formy i koszty niżej).
• Zamówienia specjalne - indywidualne:
Przyjmuję takowe jedynie po przedpłacie 20% kosztu kupowanego przez Ciebie przedmiotu.
Jeżeli spośród oferowanych przeze mnie przedmiotów nie znajdziesz nic dla siebie, a masz np. pomysł na wykonanie jakiejś biżuterii, galanterii czy garderoby, tylko brakuje Ci czasu i materiałów, czy zdolności – NAPISZ, może uda się coś wykombinować ;)
Szczegóły:
1. Wysyłasz mi maila z inf. co to ma być (możliwie jak najwięcej szczegółów).
2. Po zapoznaniu się z konkretami podaję cenę.
3. Jeżeli wszystko Ci odpowiada - podaję dane do przelewu, a Ty mi do wysyłki.
4. Po zaksięgowaniu przedpłaty wykonuję umówiony przedmiot (czas realizacji niżej).
5. Wysyłam zdj. do akceptacji.
6. Po zaksięgowaniu reszty wpłaty (80% przedmiotu + wysyłka) nadaję przesyłkę na umówiony adres.
• Zamówienia specjalne: 
Mam tutaj na myśli np. zamówienie rozmiaru, którego nie mam gotowego na sprzedaż.
•  Czas oczekiwania na wpłatę:
Na wpłatę za przedmiot czekam max 5 dni roboczych od podania danych do przelewu, później zamówienie uznaję za nieaktualne. Przy czym, jeżeli zdarzy się, że z przyczyn losowych nie będziesz mi w stanie zapłacić w terminie 5 dni napisz do mnie, na pewno się dogadamy :)
Jako tytuł wpłaty wpisz: "BLOG/ Twój mail" - NIC WIĘCEJ!
•  Czas realizacji:
Zamówienie specjalne i specjalne-indywidualne są zwykle GOTOWE DO WYSYŁKI w przeciągu ŚREDNIO 7 do max 14 DNI ROBOCZYCH od zaksięgowania wpłaty...
...ale oczywiście staram się je realizować jak najszybciej - w miarę możliwości - pamiętajcie o tym decydując się na zakupy u mnie ;P
Gotowe przedmioty wysyłane są w przeciągu 1-2 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty .
•  Wysyłka:
NIE WYSYŁAM NIC ZA POBRANIEM. ODBIÓR OSOBISTY W BRZEGU.
Możliwe formy przesyłki: list polecony oraz paczka pocztowa (ekonom. lub priorytety), a przy bardzo dużych zakupach - kurier. Koszty ustalane indywidualnie - w zależności od zamówienia.
Stały koszt dostawy jest w przypadku zakupu jednej bluzki:
list polecony ekonomiczny: 6,50zł
list polecony priorytetowy: 7,50zł
•  Reklamacje i zwroty:
Wszystkie rzeczy staram się rzetelnie opisywać, niczego nie ukrywam ani nie ubarwiam. Dobrze przeczytaj opis przedmiotu, zadaj nawet 1000 pytań -  jeżeli czegoś tam nie znajdziesz, nie chcemy przecież zwrotów ;P
Ale w razie czego...
ZWROTY:
* Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 nr 22 poz. 271) jako firma udzielam gwarancji zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 10 dni od odebrania przesyłki.
*  Zwrotowi nie podlegają towary zakupione w wyniku licytacji.
* Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie towaru na mój adres w stanie nienoszącym śladów użytkowania, z kompletem nie oderwanych metek (jeżeli takowe były) w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu, nickiem oraz nazwą danego serwisu lub adresem mailowym jeżeli zakup był przez bloga, datą zakupu, numerem aukcji (j/w) oraz danymi do przelewu. Brak jakichkolwiek z wymienionych informacji spowoduje opóźnienie w zwrocie pieniędzy.
Gwarantuję zwrot wartości produktu. Zwrotowi nie podlegają poniesione koszty dostawy i koszty odesłania towaru.
*  Zwracany towar musi być odpowiednio zapakowany i zabezpieczony przed naruszeniem w transporcie.
*  Nie przyjmuję żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem lub z opłatą przerzuconą na odbiorcę.
* Pieniądze zostaną przesłane przelewem bankowym na wskazane wcześniej przez zwracającego konto bankowe.
* Zwrotowi nie podlegają przedmioty wykonywane na specjalne zamówienie Klienta!!!
REKLAMACJE:
* Reklamacje rozpatrywane są w przeciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
* Różnice w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z ustawień parametrów monitora Klienta, w szczególności różnice w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
* Reklamacji nie podlegają także:
◦ przedmioty z wadami jawnymi, o których kupujący wiedział podczas zakupu;
◦ produkty niewłaściwie pielęgnowane;
◦ wady powstałe podczas użytkowania w niewłaściwy sposób, niezgodny z przeznaczeniem;
◦ naturalne zużycie się zakupionych towarów;
◦ uszkodzenia mechanicznie powstałe podczas używania przedmiotów;
◦ przedmioty uszkodzone podczas transportu, bez sporządzenia protokołu szkody w obecności doręczyciela.
* Gwarancji podlegają wyłącznie wady ukryte.
* Reklamowany towar Klient powinien odesłać na adres firmy z informacją opisującą wadę, dowodem zakupu, nickiem i nazwą danego serwisu lub adresem mailowym, datą zakupu, numerem aukcji (j/w)oraz danymi do przelewu. Brak jakichkolwiek z wymienionych informacji spowoduje opóźnienie w ewentualnym zwrocie pieniędzy.
* Nie przyjmuję żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem lub z opłatą przerzuconą na odbiorcę.
* Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pozbawiany wad, a jeśli będzie to już niemożliwe zwrócę nabywcy równowartość ceny produktu (bez kosztów wysyłki i odesłania towaru) na wskazane wcześniej konto bankowe lub zaoferuję mu inne, dostępne towary do wyboru.

NA ŻYCZENIE WYSTAWIAM RACHUNKI. Nie mam możliwości wystawiania FV...

Akcja PROMOCJA ;) cz.1
Bluzki ze świątecznymi motywami 2014 cz.2
Bluzki ze świątecznymi motywami 2014 cz.1
Bluzki z pacyfkami
Dziecko ubrane jak rodzic ;)
bluzki DIY dla fanek psów i kotów ;)
Woreczki jutowe na walentynkowe prezenty ;)
Świąteczne woreczki jutowe
Bluzki na Dzień Chłopaka
Bluzka z nadrukiem...LESS BULLSHIT...MORE FUN...
FANPAGE Hand made by kalinus

4 komentarze:

  1. Hej, a jest możliwość zamówienia kilkunastu szt bluzek na fakturę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem VATowcem. Mogę jedynie wystawić rachunek na te kilkanaście szt. bluzek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj to wielka szkoda że nie wystawiasz faktur :/

    OdpowiedzUsuń
  4. zwykle rachunki wystarczają ;) nawet dla dużych firm

    OdpowiedzUsuń